Nu är hon Äntligen här....

Älskade lilla Molly tittade ut igår kl 13.49, hon vägde 3615 och va 52 cm lång och en riktig sockertopp.
Lång och smal men en liten dubbelhaka hade hon iallafall ;) gulleplutt.
Vi svängde förbi hos dom när jag jag jobbat och hämtat Filippa hos mamma.
Sen kom Carro, Micke, Fia och Christian ut och hälsade på oxå. Dom är så snälla....
Och jag kunde ju självklart inte låta bli och fotografera mästerverket och alla andra,
men jag glömde tyvärr Magnus,sorry ;)
Så här kommer hon, som vi har längtat.....
 ´ 
   
   

Ett stort välkomnande till en jätte söt lilla tjeja <3
Molly Maya Sandra Svensson

God Natt

Ps. Tack Linus för att du ville skjutsa mig förut, men att jag sen inte behövde den,
hoppas erbjudandet står kvar till en annan gång, tack ;)


 
Hittade en gammal bild på Mange, hihi, så han också fick vara med på ett hörn ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också ha en liten att gosa med

2009-06-21 @ 23:24:12
URL: http://litencajsa.blogg.se/
Postat av: Majje

Inte för att jag e barn sugen så men väldigt härliga bilder! :) Äntligen är ju ett bra sammanfattande ord. :D Känns som nån var gravid i flera år ;)

2009-06-22 @ 17:50:14
Postat av: Emma

Så jäkla sööt, o så himla lik maximillian =)

2009-06-23 @ 13:12:10
Postat av: Helene K

Fina bilder =) o söt liten bebis

2009-06-23 @ 21:39:40
Postat av: Carro

Åh där är ju vi :) Hihi, fina bilder du tog! Kram på dig!

2009-07-19 @ 20:49:19
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0