Here it comes ;)

Nu ska ni få se bilderna från igår. Det blev en lyckad student, vädret höll ju i sig, som alltig konstigt nog.
Vi stod vi skolan och väntade förväntansfullt på att Philip skulle komma springande.
Och hur mycket jag än försöker hålla tårarna borta så gick det inte. En stolt stora syster är jag ju <3
Därefter åkte vi ut till hotellet och firade med champange, god mat fick vi också.
Det va potatis i ugn me brieost på, och citronmarinerar fläskfile med sallad, det va jätte gott. Sen fick vi givetvis en sommrig jordgubbstårta, mums. Eftersom min släkt är en vindrickarsläkt så va det de enda som erbjöds. Både jag och Mattias (min kusin) ville ha nån god sommardrink eller en kall öl men nej nej, jag drack vi ja me. Det är ju inte gott men det gick ju ner  ;) haha. Så blandningen av champange och vittvin gav en sådär lagom huvudverk imorse ;)
Men jäkligt kul va det, Filippa va blyg som vanligt början. men efter att Lena (min faster) fått i sig några glas vin började hon busa med Filippa och hon tyckte det va super kul. Vid 21-21.30 ville den studenten in till stan för vidare röjj på otten, skulle träffa några kompisar först för en andra förfest ;) Vi skjutsade in Philip och Bella(filles tjej) in till stan och Oscar hem till Skarphagen, och självklart glömde ham sin påse med kläder i bilen, men vi får åka och lämna den imorn.
     
   
  
   

Där fick ni lite bilder på en trevlig kväll. Nu tror jag att vi ska ta bussen in till HC
och shoppa lite gott till ikväll, måste ju in på systemet och köpa några cider till imorn då vi ska ha
en liten personalfest med halva styrkan. Det blir jag, H, T, G, M, L och F. Vi har planerat å spela minigolf, sätta oss på himpafältet och dricka lite gott, kanske blir det brännboll me ;)
Börjar det regna, vet jag inte vad vi ska göra, kanske går upp och sätter oss på bowlingen, vad vet jag.??

Ja just det jag hittade ju en bild i NT på de nadra studenterna Linus å Matte....
 Vilka fina studentskytar, det gjorde du bra Helene ;)

Kommentarer
Postat av: emma

Gratis philip =) grattis även mattias o linus =)

2009-06-15 @ 13:16:15
Postat av: Helene

Ja tänk vilken tur med vädret vi hade! Vad fin han var, bror din :)

Skyltarna var inte så svåra att göra, bara välja bild och lämna in ;) Jag kunde inte spara bilden från NT, hur gjorde du?

2009-06-16 @ 11:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0