Heja Sylvia

Idag vann Sylvia mot Öster hemma med 3-1 ojoj så skönt. Det behövdes för att hänga med i topp.
"Syliva Sylvia i mitt hjärta Sylvia Sylvia i mitt blod" ;)
    I övrigt i dag har jag jobbat, Filippa har varit hos farmor på förmiddan och hos Emma på eftermiddan. Tack snälla båda två. Du Emma åt ni korv med bröd förut eller va det nått som Filippa hittade på ;)) Hon har ju en förmåga å göra det ;)
Just nu sitter jag och tittar på fotbollskväll i väntan på att Henka ska komma hem.....
   Imorgon har jag tagit ledigt, ska bli skönt och jag hoppas dagen slutar som jag önskar......
Just det ska träffa Diana imorgon, ska bli kul va länge sen hoppas på att Anna å Tilda följer med också, vi får se.
Skriver imorn!
God Natt

Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Vi tänkar på dig i morgon.

2009-06-08 @ 22:59:50
Postat av: emma

hehe nee vi åt korv med bröd =) hehe,

2009-06-10 @ 12:16:59
Postat av: emma

hehe jaa vi åt korv med bröd =)

2009-06-10 @ 12:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0