Vilka idioter

Hur fan kan man ringa hem till någon kl 06.55 på morgonen.
Alla borde veta att vi är familjen sjusovare, men nej nej inte SR (Sveriges Radio).
Shit först ringde dom till Henkas mobil men han svarade inte och då ringer dom hem.Dom ville att Henka skulle vara med live, shit big deal då eller? Det va samma sak häromdagen men då va det NT som ringde och ville att han skulle vare med i Parken Direkt, Herregud vilket tjat ;)
Så Filippa vaknade ju förstås och kunde inte somna om,
usch och jag är jätte trött.
Men det är väll bara hoppa in i duschen för sedan vidare färd till jobbet,
09.30-18.00 är det som gäller idag.
Sen är jag ledig lördag och söndag, härligt.
   Imorgon blir det födelsedagsfest hemma hos Alex som fyller 25 bast,men det blir ganska lugnt eftersom vi ska till Ullared på söndagmorgon vid 6 hugget, men det är jätte skönt/kul att Carina ska me så vi kan dela på körningen ;)
Och så är hon ju trevligt sällskap så man inte bara får höra Stenbommarna hela vägen dit å hem ;)

Igår skedde gjutningen av plattan ;) Så idag ska de slipa och sen är det bara för dom att ta fram hammare å spik å sätta igång med negerjobbet ;) så det blir klart någon gång ;)
  
Fy fan va nice, snart står det ett sprillans sproilans nytt hus där och det är mitt bara mitt ;)

Nae nu ska jag hoppa in i duschen så alla som är lediga njut av solen.
Hörs imorn! Kram A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0