Ikea food-i like

Igår åkte Filippa, jag, Henka, Staffan å Carina till Ikea för att rita kök. Det gick jätte bra så nu är det bara beställa när det är dags för det ;) Det blir vita hög-glans luckor med massiv ekskiva ;) Super snyggt ;)
Sen tog Carina och jag en sväng förbi "butiken" som är utanför kassorna, där dom har lite smått och gott.
Vi gjorde fynd, en mjuk kylväska på typ 15 liter för bara 35:- det är kanoners när man ska å bada eller så.
Sen köpte vi ju så klart massa snask ;) En låda med 7 olika Malacopåsar för bara 32:- det blir ju ca 4.50 stycka och i affären kostar de typ 8, jag kan det där med å fynda ;) inte nog med det, det blev givetvis 6 pack delicatobollar för 13:- blev lite besviken över det, va ju höjda med 3:- sen sist vi va där :(  så blev det en chipspåse på 150g för 9:- och så höll jag på och glömma en sak, 3-pack algrensbilar för 25:- mohahahahaha ;))
  
Nu säger min mamma, köpte hon bara en kylväska, när dom va så billiga, vilken snåldjåp ;)

Därefter gick vi ut till restuarangen i Ikanohuset å åt god mat, men gock va drickan pissljummen *grrr* maskinen va tydligen trasig. Men då kan man ju medela det när man tar drickan så kanske man kunde tagit något annat, typ juice.
Sen tog vi bilen och åkte till gamla Linköping, men tyvärr kom vi dit vid 16.05 och dom flesta butikerna stängde ju 16.
Men vi gick till Rangnar Dahlbergs café- jag säger bara rika vill ha mer om han nu är rik ;)
En bukr coca cola kosta 18:- helt sjukt. Men men det va väll mysigt ;)
Vi gick även in i en "kiosk" och Filippa fick en klubba ;)

Och idag som ni redan vet har vi bara haft tråkigt, vi åt pasta å köttfärsås och sen somnade jag på soffan och sov i typ 2 timmar. Å när jag vaknade gjorde jag iordning mig och tog bilen till Maxi och köpte lite saker.
Det jag åkte dit för va rouge och hårtoffsar, men hittade även ett långt linne till mig, jätte fint.
Och på cubus fynda jag till Filippa, en munktröja för 50:- och två linnen för 30:- styck. Som sagt vilka klipp jag gör ;)
  

Nu har vi precis ätit melon, jordgubbar å glass, mums.
Ska slänga mig i soffan igen och titta om det är nått å se på.
Tycker det har blivit dåligt med filmer på helgerna, men nått kanske jag hittar ;)
Imorn börjar jag jobba igen efter semestern, känns lite sådär, pirrar imagen som om det vore första dan.
Men jag är ju eliten där upp ;) hahaha så det ska nog gå bra ;)

Så god natt allesammans så hörs vi imron kväll, slutar 19.30

Ps. Tack för alla kommentarer *ironi*

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Agge :) Fin blogg du har :) Hoppas allt är bra med dig? Hur går det med husbygget då? Hoppas det går bra! hade fint! Kramar!

2009-07-19 @ 20:50:50
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Evelina

sv: haha aa vist :D

fint linne du köpte jag vill med ha ett sånt :o



har inte du några kläder du har växt ut eller nått om du har ge till mig haha

du har jämmt fina kläder! :)

2009-07-19 @ 23:27:40
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0