Det här får gå undan......

.....för vi ska ju åka till Stockholm om 1 timma och jag har inte ens duchat.
Men jag har ju så ofantligt mycke bilder jag vill visa. Vi har jku varit hos pappa och käkat gott och spelat biljard och så har vi varit hos Sandra å gänget och fest hemma hos Emma och Totte och gud vet vad. Jag la precis in öve70 bilder som jag tagit de senaste dagarna, men jag hoppar in i duchen lite fort och sen kommer tillbaka och lägger in lite bilder ;) hihi Be Right Back eller BRB som datanördarna skulle sagt ;)

Så där då då va man fräsch igen då ;)
Nu kommer en himla massa bilder då....
Dagarna med familjen Svensson
  
  
  
  
  
  
Bilder från i lördags, fest hemma hos Emma och Totte och lite hos Helene ;)
  
  
  
  
  
  
  

Såååå söta ;)

Bilder från när vi va hos pappa
  
                                
  
  
  

Så där då, nu har ni lite bilder å titta på medans jag är i Stockholm och tar nya ;)
Ha en härlig dag nu när solen äntligen är tillbaka.
Nu har jag 7 minuter på mig å göra iordningmig och packa klart, men det klara jag ;)
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0