Vilken träning, puh

Sitter här framför datan och kollar runt lite medans jag slänger ett öga på tv:n där Djurgårdsmatchen går i repris ;) Vet ju inte om de vann, men vi hoppas det.
Kom hem från träningen för ett tag sedan sisådär en timma sen.
Va riktigt skönt att träna idag, roliga övningar och man kände att svettet rann i pannan. Det är bevis på att man förbränner ;) Har faktist börjar tänka på att inte äta så mycket skräpmat, max en gång i veckan. Vill nå min målvikt, 53-54kg väger nu 57kg så några kilon ska bort ;)
       På söndag är det match, hemma i Borgsmohallen kl 10.30 mot Linköping, vet inte om dom är bra men jag hoppa inte det ;) vill så gärna vinna, vi har ju inte gjort det så många gånger den här säsongen. Så nu jävlar är det dags för en vinnst. På lördag ska vi till Mässhallen och titta på stadium cup som det inte heter längre men ni vet vad jag menar ;)
Sylvia spelar inte förän söndag kl halv 10. Samtidigt som vi lirar så en barnvakt sökes i typ 2-3 timmar, nån frivillig? ;))
    Nu ska jag vräka i mig en påse chips och en energidryck ;) det tycker jag är värd efter dagens träning *ler*
Sen ska jag gå och lägga mig, ska upp och iväg och shoppa lite med svärmor i morn, behöver lite nya fräsha blommor nu när julstjärnorna är döda. Och lite nya dukar och sånt till vardagsrummet och så kläder till mig å Filippa ;)
Ha det bra, chipsen kallar ;)
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0