Sån jävla otur jämt

Vi förlorade matchen i går, med 5-6 helt otroligt alltid uddamålsförust.
De gjorde säkert 3 mål fårn mittlinjen som våran målis bara skulle tagit. Så tråkigt när det är så jämt, kan man ha lite medtur nån gång......
Men på söndag då jävlar ska vi vinna, match mot succé, borta mot dom vann vi med 11-3 så på pappret ska det vara en enkel seger, så jag hoppas att det blir det också ;) Måste bara fixa nån som kan jobba åt mig på söndag, matchen börjar 14.00 och jag slutar 16.00. Tänlte fråga Pernilla, men det är väll ingen risk att hon vill, i värsta fall får jag fråga Caroline,hon ställer ju alltid upp, om man frågar en viss person,men då blir Sandra galen, men det får hon ta jag ska ju faktist ha den lilla skruttungen sova hos oss på lördag. Ska bli kul, hoppas bara att han sover lite längre än 04.30 ;)

Nae nu ska jag plocka undan lite här, ligger en himla massa leksaker överallt, hon kan ju inte leka med dom i sitt rum, nae då ut med allt i vardagsrummet bara.
       Sen lägga i en maskin tvätt, för tvätt finns det me en himla massa också,
konstigt nog fast vi bara är tre personer.
            Just det måste ju berätta att jag köpt ett par nya svarat byxor, äntligen.
Och två tröjor, en röd och en grå dragkedjetröja med ståkrage. I like. Sandra blir tokig på mig, "-du köper ju fan bara sånna tröjor" jo ja vet men jag gillar dom ;)
Ha en trevlig kväll och missa inte handbollen, Sverige-Spanien jag tror Sverige vinner med 31-28
     

Kommentarer
Postat av: thess

Joline tackar så mkt för gratulationerna:-D

Hoppas allt är bra med er? kram Thess & Joline.

2009-01-19 @ 20:47:28
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Syster

Du köper ju bara sånna tröjor!!!!! =) Hur många har du? Typ 100? Jag får f*n följa md dig på stan nästa gång! Mohahaaha



Men du : om du bara gjort 2 mål till så hade ni ju vunnit matchen! Har du tänkt på det? =)



SEs vi imorn...? Kanske! Hoppas!



Kram

2009-01-20 @ 19:38:59
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0