Han tog priset...

.....för den fulaste klädsel. Det va helt otroligt asså.
Jag stod på jobbet och plockade upp varor när jag ser i ögonvrån en man gå förbi eller han trodde väll han va det iallafall. Han hade så himla fula kläder, eller kläderna i sig kanske inte va så fula, men kombinationen.
Han såg ut som följande, vi börjar nerifrån.
Ett par svarta "raggarstölvar" från 87, bruna skinnbyxor, en ljusblå munktröja,en svart  täckväst som va två storlekar för liten, en rosa/brunrutig halsduk och en röd/vit/svart baseballkeps. Helt jävla otroligt.
Jag stod där vid porslinhyllan och skrattade för mig själv, asså jag skämdes ihjäl för hans skull, ville bara sticka in huvudet bland muggarna i hyllan. Aeh det va såå kul.

Som ni förstår har jag jobbat idag, vilket jag inte skulle gjort. Shoppingrundan på stan får vänta till på fredag ;)
Lasse ringde i morse kl 08.00 och sa att Anita va sjuk och frågade om jag kunde jobba, snäll som jag är sa jag ja.
Så 9.30-19.24 va man på jobbet. och imorn jobbar jag 11.30-19.24 och torsdga 10.30-18.00.....och så var min arbetsvecka slut ;)
Ha det bäst


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Hej pullan!!!!!

ajjabajja inte skratta åt kunder så där.....



hörs snart kram

2009-01-14 @ 08:23:23
Postat av: Sandra

Du borde ha "Dagens kund" istället för "dagens outfit" hahah Men det skulle va svårt att välja dock... hahaha

2009-01-14 @ 20:05:10
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0