Vilken modig tjej jag är

Va hos Helene å Jimmy å hälsade på idag. Va trevligt, vi åt hallon/blåbärs muffins och snacka massa skit och gamla minnen ;) Emma å jag, lyssna nu, höll Jimmys ORM, kan ni fatta. Vad modig jag är, ormar å spindlar är typ det värsta som finns. Men jag vågade, Emma höll den först och då ville jag me visa mitt mod ;)
   Ser lite stel ut och det erkänner ja, det va jag ;)
 Älskar dig min prinsessa <3

  Hembakad pizza blev kvällens mat till let´s dance.
Synd bara att Hasse Aro åkte ut, visst att han är lite stel, men det finns ju värre, typ jävla Karl-Jan, Kitty å Reporterkärringen. Nu sitter jag och tittar på Noll tollerans, för typ 9:onde gången ;)
Ska gå och lägga mig nu, jobbet kallar imorn, klockan ringer 08.00. slutar 16.00 då vi ska till Evelina och fira hennes 15-årsdag, ska bli trevligt, hon har lovat en daimtårta, mums, längtar.
Sen vid 19 ska vi ut och äta med henkas pappa, fira henka med en god middag och en öl ;)
Carina och Staffan är snälla och tar hand om Filippa, Tack Tack!!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilket gulligt fotot på dig och din dotter.

Såå fina ni är. Och vilka glittrande rådjursögon...

2009-02-07 @ 00:47:41
Postat av: Jennie

Söta ni är, och vad vi ska ha kul nästa helg ;-)

2009-02-07 @ 09:53:51
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/
Postat av: Moster Helene

hahahaha stel va bara förnamnet.........livrädd skulle jag vilja säga,,,hahaha



kram

2009-02-09 @ 10:00:10
Postat av: Moster Helene

kaxig!! JAG???näää du hehehe



kram

2009-02-09 @ 11:19:08
Postat av: Syster

Håller med moster! Livrädd skulle jag vilja säga men fan vad stolt jag är över dig! Jag skulle bara vilja tjuta när jag ser den där smala saken...på bild....fyy...



Kram

2009-02-09 @ 13:12:38
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0