Utmaning

Vi börjar med utmaningen jag fick av Sandra!

Regler;
-gå in i mappen "mina bilder"
-gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
-släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
-utmana sex andra personer och länka till dem.
 Solsemester i Tunisien. Min prinsessa badade även fast det va lite mulet, hon är som en fisk i vattnet ;) Här torkar hon sig i väntan på att lunchen ska komma in.


Henka fyllde 26år igår, firade med tacos och semlor hos Carina. Va trevligt, välgidt god mat och goda semlor.
Henka fick en rakapparat av Carina, Staffan och Linnea (mormor). Och jag köpte en hink med bilvårdgrejjer. Avfettning, svampar, semsskin, kylvätska, så nu ska han tvätta bilen för hand så den blir skinande ren ;)
Kommer två andra paket som jag beställt nästa vecka också.
     I lördags va vi på O´learys med Göran och åt en supergod middag. Henka och jag åt oxfilé, sallad, grönpepparsås och gratäng henka tog pomme. Det va nog den godaste gratäng jag ätit, den va så himla krämig och med en underbar smak.
Göran åt Fajitas med goda röror, mums.
 
  
Ser det inte bara såå gott ut. Jag drack en jätte god päroncider till, Henka körde och drack coca cola och Göran några öl ;)

Kommentarer
Postat av: Syster

SÖTNOS ÄR VAD HON ÄR! KÖP ETT HUS MED POOL TILL NA DÅ! KOM IGEN DÅ, DET KAN HON VÄL FÅ!

2009-02-09 @ 13:14:20
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0