Korplag ska inte underskattas ;)

Idag ska Carina och jag göra piroger och cheescake, mums.
Hon var tvungen att åka till jobbet i dag på sin lediga dag, de skulle lära sig nått nytt, va det nu va.
Så jag sitter här och väntar på att hon ska komma hem å ringa mig, så vi kan sätta igång ;)
Ska söka efter lite goda recept på piroger, har fått ett recept på cheescake av Linnea, så nu är det bara ingredienserna som saknas.Funderar på om jag ska åka in & handla eller vänta på Carina,vet ju inte om hon har handlat redan.Vi får se.
     Ikväll är det träning, 17-19. Det blir lite anorlunda idag för kl 17.45 ska vi möta ett korplag, ett manligt sådant, där de flesta är mellan 175-205cm och väger verry much ;) alla utom Erik, Pias kille.Hanär ganska liten, får hoppas att jag får han på min kant, haha.
Det ska hur som helst bli väldigt kul, och jag hoppas vi vinner, vet inte hur stora chanserna är att vi gör det, men men, man kan alltid hoppas. Wish me good luck ;)

Kommentarer
Postat av: Moster Helene

hehehehehe

LYCKA TILL DÅ!!!!!!!



kramaz

2009-02-11 @ 12:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0