Shoppat lite

Jag längtar efter vår och sommar. Därför va jag tvungen att köpa lite nytt till Filippa.
Emma och jag va på stan en sväng förut, sen hämtade vi trollet på dagis och gick till Helene å hälsade på      
Det blev ett par mörkblå jeans, jätte söta. Fyra färglada t-shirtar till våren och sju par strumpor.
Köper nya strumpor hela tiden, de har ju en förmåga att försvinna ;)
    När Filippa och jag kom hem tog jag hand om disken å lagade lite käk medans Filippa kollade på Shrek.
Maten blev det enkla som makaroner å korv. Filippa ville ringa mormor och gammel mormor. 
Vilket jag gjorde, hon pratade och skrattade.
Vi bestämde oss att åka till gammelmormor i morgon bitti och äta frukost, mys mys.
        
Vi har haft besök här idag, grannens katt. Han fick äta sig mätt pch värma sig.
Det är så att grannen skaffade katten när de flyttade hit för att det fanns möss, och nu när mössen är borta struntar de i katten, han får knappt nån mat och får sova i garaget, stackars katt.
Han sitter utanför våran dörr hela tiden, så vi ger honom mat och snart tar vi hand om honom helt.
  Tusse är framme och nosar lite, han är för det mesta snäll, men ibland skrämmer han iväg honom.
God natt

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: det var ju en fin bild :D

2009-02-09 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0