Redo för övernattning

 
Filippa redo för övernattning hos Farmor och Staffan ;) Filippa med underbätt, hon ser ut som "drunka i duchen" killen ;) hahaha.... Men söt är hon iallaffall ;) Mitt lilla charmtroll <3

Som ni vet är det pizzakväll hos Pia med heella laget. Ska bli jättekul.
Så bilder från kvällen lovar jag lägga in imorn ;) En kväll med 10-15 tjejer i åldrarna 15-32, i en 2:a ;)
Kan kvällen bli roligare, supa småtjejerna under bordet ;) haha ;)
         Nu ska jag in och stajla till mig lite och hoppas att det blir kanoners ;)
Har bestämt min för en grå klänning, köpte den på rean för 49:-, kan ju inte bli bättre ;)
Så ha en supertrevlig kväll, för det ska jag ha ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hörru du, synd att det inte blev något igår. Och adda mig på facebook :-) Kram Jennie

2009-02-15 @ 08:45:56
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/
Postat av: evelina

gud vad söt! <3

2009-02-17 @ 12:17:03
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0