Lagfest ;)

I fredags hade vi lagfest eller pizzakväll ;) Det va supertrevligt. Vi blev 13st i en 2:a, men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Vi vanere på pizzerian och beställde mat, gott, alla tog lite olika, själv åt jag standard kebab.
Sen drog dom igång Nintendo Wii såklart ;) först spelade vi gittar hero, det va kul men svårt ;)
När alla spelat bytte vi till OS, det va jätte kul. Simning, fäktning, trampolin och massa annat, hade världens träningsvärk i armar och axlar i går när jag vaknade ;) haha. De flästa gick hem vid 23, men jag, Alex å Emma stannade lite längre, tror klockan va 00.15 när vi åkte hem. Tack Pia för en jätte trevlig kväll, det får vi göra om snart. Och här kommer bilderna från kvällen, bilden på mig när jag poserar, bjuder jag på ;))
 

 


  
 


Det blev ingen Stockholm i går, dom är sjuka, Dejan har lunginflammation och barnen är me sjuka.
Tyvärr blev det ingen singstar :( men det posetiva är att vi kommer till Sandra å Maximillian i tid.
Ska va där kl 14 idag, ska bli jätte kul, va länge sen vi va där. Hoppas bara att Magnus blir bättre snart, han var på akuten igår för sina magsmärtor, men de hittade inget, nte förän han lräks eller får feber gör det något. Våran sjukvård är under alla kritik.Så himla dåligt.Betalar en jävla massa skatt,men så skiter dom i en totalt.Hoppas bara att han blir frisk snart<3

Idag blir det köttfärslimpa, potatis, morot å gräddsås till lunch, mums ;)
Ha en bra dag allesammans

Hejja Hejjja Helena våran nya världsmästarinna. Hon tog guld i jaktstarten alldeles nu ;) Grattis!!

Kommentarer
Postat av: Peja

Yes jag fick vara först!!!



Snygga bilder måste jag säga.. Visar upp min rätta (svullar) sida =)



Ha det bra i helgen!

Kram

2009-02-20 @ 15:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0