Jag hade helt rätt......

.....det blev tyvärr en förlust. Tror det slutade 17-3 ;) Men det va bra gjort att vi gjorde 3 mål faktist.
Det va kul va det, men om alla ilaget skulle kömpat fullt ut även fast det va en skojjmatch, men men.
      Idag ska Filippa och jag göra köttgryta med champinjoner och morot tillsammans med potatis eller ris, Filippa får välja. Sen ska vi in till stan lite, köpa paket åt Sandra, kan tyvärr inte skirva vad men kan aslöja det på söndagkväll då vi varit där ;) På fredag är det lagfest hos Pia, det blir pizza och nintendo wii ;) kl 19 ska vi vara där, så Carina är snäll och tar Filippa eftersom henka ska träffa sina kompisar, de skulle tydligen fira honom, lite sent men bättre sent än aldrig ;)
Det ska bli riktigt kul. Men det får bli ganska lugnt för på lördag mogon ska vi ju till Stockholm på singstar party ;) det va länge sen jag sjöng ;) men jag tar dom lätt ändå ;) haha.
     Just nu sitter Filippa och tittar på Shrek 2 ;) Imorse sa hon, titta Shrek, mamma jag älskar Shrek ;) så sööt.
Jag ska nog passa på att hoppa in i duchen, så har jag det gjort.
Skriver mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0