En lugn dag här hemma

Idag har Filippa och jag bara varit hemma. Skönt.
Filippa vaknade ganska tidigt idag, 07.15, så hon va ju ganska trött redan vid halv 11.
Vi åt rester sen igår, köttfärslimpa, potatis å sås. Det va gott.
Sen la sig jag och Filippa i soffan och kollade på film, gissa vem som somnade först? ;) JAG.
Jag va så himla trött, är inte van att gå upp vid kl 7 ;) åh va skönt det va då, sov som en stock ända tills Henka ringde.
Filippa fortsatte sova medans jag kollade på "våra bäst år" / en gammal Ireén Huss film ;)
Hon vaknade väll vid en klockan 14.20 kanske klockan va. Då busade vi lite och sen åt mellis.
Sen ville Filippa gå till brevlådan och det gjorde vi. På vägen hem möttes vi av grannens katt, så kelsjuk han är.
Han fick komma in och äta lite mat, tror faktist han är kvar här inne ;)

       En liten puss ;)

Nu vet jag faktist inte vad vi ska hitta på, Filippa tittar på Bob ;) även fast jag skulle vilja se "Gilmore Girls" ;) men men va gör man inte för sin prinsessa, offrar några dockusåpor ;)
Henka tränar sent idag, är inte hemma förän 20-20.30, puh.
Får se om vi hittar på nått speciellt i kväll.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det skönt att lägga sig på dagen man får vara glad så länge barnen också tycker det så man har något att skylla på

2009-02-18 @ 17:37:00
URL: http://litencajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0