Ensamt är det...

Men jag har ju som tur är Filippa och så svärmor/svärfar så klart.
Skulle inte klara det här utan dom.
Ett stort jäkla tack till dom två,ni är guld värda.
Staffan har ju hjälpt till med jätte mycket ute i huset,monterat kök,garderober,allt.
Carina har tagit hand om lillskruttan och hjälpt mig å städa...
Ni är för bra för att vara sanna,änglar från himlen <3


Just nu sitter jag och tittar på "äntligen hemma"
Filippa ligger och sover vilket hon gjort i en 3 timmar.
Hon är inte riktigt kry,lite feber och allmänt häning :(
Mamma är ledig imorn så hon erbjöd sig att ha Filippa då Carina och jag jobbar kväll.
Tack mamma du är bäst <3

Sen är jag ledig torsdag å fredag.
Då blir det röjja coh flytta massa saker till huset. Får lasta bilen full och köra några varv.
Allt som går in i bilen ska jag försöka köra.
Så på lördag mellan 10-14 har vi hyrt en lastbil och då kör vi stora saker så som soffa å säng
och sen är det bara till å städa *jippie*
Sen på lördagkväll sover vi äntligen i huset*myspys*
Och så får jag börja julpynta till det lite,för det är väll bäst för mig att jag har lite julgrejjer så inte syrran blir tokig nu när vi ska fira jul hemma hos oss =)
Så en stor jävla kungsgran med höjden på 2-3meter får det bli i vardagsrummet...

Nae mina vänner nu vet jag att ni undrar hur det går för grabbsen i England.
Det går jätte bra. Och dom ser possetivt på laget och att dom va minst lika bra som dom ;))
Allt är jätte fint,arenan va enorm och alla körde runt i porshe =)
Så byta ut gamla bettan mot en sproilans porshe,JA TACK =))
Han längtar hem till oss...
Och det är ju så när man är ifrån varann inser man hur mycket man betyder för varann.
Så det ska blir jätte skönt när ni kommer hem på fredag...

Nu ska jag hänga en maskin tvätt inann jag somnar.
Sen packa ner en jävla massa rentvätt som hänger där nu.
Imorn jobbar jag 11-19.30
God natt och sov gott!
KRAM A

  
   

Vill ha sommar och värme!
 


Kommentarer
Postat av: malin djupström.

sv: tack så mkt! :D

2009-12-10 @ 15:16:03
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0