Planering C planering!!

Idag när jag kom till jobbet blev jag beordrad att gå in och rensa på gamla lagret vilket jag givetvis gjorde.
Sen körde jag ner en pall till lagret vid 11.50 och då säger C att alla fynd/reavaror ska inventeras.
Kan du göra det nu sa han? Nae jag ska sitta i kassan nu kl 12. Okej sa han, vi tar det sen.
Då satt jag i kassa 12-13.30  och halv 2 käka jag lunch till 14.30 och sen gick ut i butiken och plocka lite.
Klockan 14.40 byter jag L i kassan som ska gå hem och innan kl 15 ska hon slå sina returer och räkna sin kassa. Just när vi byter kommer C förbi och frågar om jag kunde inventera nu. Nae sa jag ska sitta i kassan nu till kl 17. Men du ska ju inte sitta förän kl 15  säger han då(kl va asså14.40) och då sa både jag och L i kör, men hon/jag ska slå returer och räkna kassan innan 15. Då muttrar han arg, det ska ju vara klart imorn, när ska vi hinna det då och så går han mot lagret. Och då tänkte jag, det är ju förfan inte mitt fel att du säger det nu, vi hade ju hela helgen på oss.
Plus att du sätter mig i kassan 5½ timmar idag oxå. Jävla gub*e, va arg och ledsen jag blev. Komma hetsa på mig när det är hans eget fel att han inte sagt åt mig tidigare, han kan ju inte direkt fått reda på det idag.
Istället för att jag skulle rensa lagret kunde jag ju inventerat så kunde jävla 08.orna rensat lagret. Fan va arg jag va....Så står han på lagret och muttrar för sig själv och river i fyndkartongerna när Anita kommer ner och säger"ska du köpa kalsoner?" ;) Nae det här ska ju för fan va klart imorn säg han då.....Så gick runt och tjura resten av dagen...
Och då får jag dåligt samvete att det inte blir klart eftersom jag är ledig imorn. Men som sagt lite planering skadar ju inte!!! Det är ju inte mitt fel att han kommer och säger det till mig samma dag och bessutom satt mig i kassan 5½ timmar. Man undrar hur karlar tänker ibland?? Så har min dag varit, ett helvete. Skönt att vara ledig imorn...Då jag
ska åka och träffa Mamma och Mormor för lunch och lite shopping, även fast jag fick pisslön så måste man få shoppa lite, speciellt efter en sån här dag. Kanske tar en sväng ut till Sandra me, vi får se....

Så vad har vi annars gjort sen sist?!
Jag har jobbat ganska mycket. I lördags va Filippa, Carina och Staffan uppe i Stockholm och firade Neo. Och medans dom va där så va Henka i Malmö och jag jobbade men på kvällen va jag med Gunihta. Efter jobbet åkte vi hem till henne och käkate midda,spagetti och köttfärsås och sen begav vi oss ner till marknaden. Jag köpte inget speciellt.
Efter en timmas vandrande började Håkan bli otålig ;)) så det va bara att åka hem så han fick sina öl ;)
Vi satt på altan och mös under infravärmen. Tack för en mysig kväll.
    Har också varit ute hos Sandra och hälsat på lite, alltid lika trevligt, jävligt snål på pepsi är hon min syster ;) hahah ;)
Vi prata kök. Sandra vill ha ett nytt ;) Så vi bestämde att Magnus ska sälja sin kross ;) Undra va han tycker om det....

Resten av kommande veckan jobbar jag och sen ledig helgen,Skönt.
På lördag ska vi åka till ikea och beställa kök. Får se om vi tar massiv ekskiva lr laminat.
Vi va hemma hos han som bygger vårat hus igår och de hade en skitsnygg laminatekskiva, så vi kanske tar det.
Alla säger ju hur jävla jobbigt det är med massivek. Så vi får se?!!
   Söndag blir det lugnt, bara slappa. Åka ut till huset och kolla läget, då takpannorna är uppe...
Kanske åker ut en sväng till pappa om det blir fint väder, bada lite, lira biljard. Borsan kanske vill ha revanch? ;)
På tal om revanch, Helene du kanske me vill ha revanch i minigolf? Vad säger du, ska vi ta en runda på söndag lr lördag?Kolmården måste vi åka till också, Filippa vill ju tröffa Girafferna och Bamse såklart....

Ajust det, Henka , Timmy och Micke va ju ute och fiska kräftor förra veckan.
Men eftersom de prioritera å se Liverpool så hann de bara slänga i burarna en gång och fick bara 16st ;)
Haha va duktiga ni är, tycker ni får åka ut en helnatt och fånga ihop en 5-10kg så vi kan ha en sjuhelsikes kräfskiva ;)

Ser ni några? Några stackare simmar det runt där nere ;)

På onsdag innan jobbet åker vi ut en sväng till tomten.
Ska ta lite kort så ni får se vad som händer därute.
Det börjar gå jävligt fort nu. Takpannorna kommer vilken dag som helst och nästa vecka kommer alla fönster och sen kommer panelen och sen måste vi välja allt inne, Herregud hur ska det gå?! HJÄLP MIG!!!
I vardagsrummet vill vi ha fototapet på New York skeyline i svart/vitt

Så himla fränt eller va tycker ni?? Nått i den stilen....

   
Sandra har den sista i Mollys rum, jätte fint.
Det finns en sida man kan beställa sån här väggdekor.
Så klistrar man bara upp på väggen jätte lätt å super fint.
www.unikdekor.se

Så nu har jag fått ut mina aggreationer för idag och jag är så himla trött.
Så god natt och sov gott för det ska jag göra ;)

Ps.Shit vilket långt inlägg, hoppas ni orkar läser allt ;)
Blev lite rörigt....

Kommentarer
Postat av: thess

Tja! Laminat skiva är kanon att ha, vi har en svart men "jag" ångrar att vi inte tog en vit ist.

Smulor & sånt syns så väl på en mörk =(

Beställde en vit med alu-list längs sidan på Ikea först men leverans tiden blev så lång att vi tog den svarta då det blev lite brådis.



Fototapeten har vi oxå fast med färg i hallen, super fin. Köpte våran på Bauhaus för en ganska billig peng, men duger gott & väl.

KRAM.

2009-08-25 @ 09:59:35
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår dig till 100%, är så glad att slippa det där pisssssssstället!

Ta inte åt dig, du kan inte göra mer än att jobba! Och du om nån jobbar ju faktiskt däruppe! Skit i honom, han har bara sig själv att skylla!!!!!!!

Försöker ringa dig men du svarar ju inte! SCHysssT!

haaha

Kram

2009-08-25 @ 11:08:08
Postat av: Majje

Jag läste faktiskt ALLT. Å jag lider verkligen med dig vad det gäller jobbet. Vad det gäller dina inredningsbeslut tycker jag däremot INTE synd om dej. ;) Mest avis. Hehe!



Jag fick ju reda på i söndax att jag skulle tömma lagret under helgen... Ehh? Vore ju bra om nån (dvs HAN) sagt det så man visste? Å jag skulle väl sitta i kassan som vanligt vad jag visste. Helgen var fan en traumatisk upplevelse med tanke på hur det såg ut alltså, fick en chock (mer än annars asså)! Idag tisdag e jag så sjuuukt skönt ledig å det e himmelskt vill jag lova. Jag tänkte lixom "glöm att jag erbjuder mig frivilligt till den här skiten" haha. :P Men sen måste man väl ha lite cash tyvärr... :/



Hoppas du kan söka till nån flashig butik i Hageby sen då!? :) Eller ja, va fan som helst. ;)

2009-08-25 @ 15:01:32
Postat av: Moster Helene

Hahahaha ja det låter som om det skulle vara precis som vanligt där uppe!!!!!asså ingen planering alls!!!

Klart jag vill ha revanch på minigolf....((blink))

Det får vi ta lördag eller söndag då!!!!



massa kramar till er!!!!

2009-08-25 @ 16:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0