Nu börjar det hända grejjer



Det är så kul å se att det börjar hända lite.
Tre månader så står det ett färdigt hus på plats.
Imorgon ska vi välja panel, panel tänker ni, vad är problemet.
Jo det är ett stort problem, finns inte bara en typ som man kan tänka sig.
Ska det vara smala, mellan el breda plankor, överliggande eller inte.
En hel vetenskap.
Vi är lite oense men vi ska nog komma överens ;)

Idag har jag jobbat 10.30-19.30, det va jävligt varmt 27 grader, PUH.
Imorgon blir det jobba igen 10.30-18. Filippa ska me Staffan å Carina till skärgårn, skönt för dom, sola och bada ;)
På lördag fyller min pappa 46 bast och jag har tänkt att fixa en liten korg med smått och gott.
B.l.a En flaska vin och en påse salt å vinäger chips som han gillar och så vill jag köpa en påse "Norrköpings fläsk"
Det är skumgodis som ser ut som fläsk i en påse, men jag hittar det ingenstans, brukar alltid finnas på marknader men bara för att jag ska ha så finns det ingenstans. Är det nån som vet vart man kan köpa det?? Tack på förhand ;)

Just nu sitter vi och tittar på GIF Sundsvall-IFK Norrköping blev just 2-1 till Giffarna och IFK fick dessutom en utvisning, gud så bra dom är IFK helt otroligt, Mohahahaha vad jag är skadeglad ;))
Med den budgeten dom har ska de fan kunna prestera, nae nu ska jag inte gå in på det för då blir jag tokig.

På lkördagkväll när vi varit hos pappa ska vi åka till min Moster och lira kubb å sjunga singstar ;) Me Like ;)
Var så längesen vi sågs min älskade moster-saknar dig. Hoppas på att Emma och Totte kan vara med också å Jimmy såklart. Men han får inte vara med och sjunga för då vinner jag aldrig ;) hihi ;)

Har hittat två klänningar som jag vill ha, men jag vet inte om rosetten är lite för mycket, vad tycker ni?
Rare Fashion - Beautiful Dress Rare Fashion - Sweet Top

Nu ska jag sova, god natt!!

Ps. Grattis till mina vänner Sara och Tilda som har bebisar i magen.
Är så glad för eran skull <3 Hoppas bara att den lilla spermien vill fastna på mig me snart ;)

Ps2. Nu står det 3-1 till Sundsvall ;) Mohahahha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kollat på drottninggatan brevid lilla snigel eller vad det heter.. Dem säljer te och kaffe grejer.. skulle kunna finnas sånt där.. hmm gissar bara

2009-08-06 @ 21:33:56
Postat av: Evelina

jag tycker den med rosetten var jätte fin! :)

2009-08-06 @ 22:32:47
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Tilda

Jag tycker båda klänningarna va jätte fina, den med rosetten är inte alls för mycket. Du kommer bli så snygg i den:) Kram

2009-08-07 @ 14:06:12
Postat av: Syster

HOLA! Tubklänningen, helt klart! Förvånad? hahaha



Köp! Fanns den i andra färger? Typ svart? hahahaha



KRAM

2009-08-07 @ 20:14:42
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: Anna Caesar

Vännen, jag tycker absolut att du ska ta den med rosetten! Den är sååå fin! Har själv kikat lite på den. Har du sett att den finns me på rean?! Ses nästa vecka då! Krama det lilla trollet från mig! Puss o kram Anna

2009-08-07 @ 22:39:06
Postat av: pelle

synd om peking ju , dom spelar bra men får ej till de . som sylvia . likadant med bajen vad gör dom med mitt lag , jag förblöder i mitt bajenhjärta DJURGÅRN behöver inte säga mer .........fint hus blir det ! lycka till med det .ha de gott o hälsa henka o krama filippa

2009-08-08 @ 10:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0