Ikväll blir det bio

Idag har vi varit å maxi och käkat lunch med Sandra å Magnus, GOTT.
Sen åkte vi ut till huset. Dom hade ju inte sätt huset förut.
Oj va stort det blir sa dom, blev glad att det tyckte om det....
Så lite bilder kommer här, har inte hänt saå mycket sen sist.
Burspråket har kommit upp och så har det fixat lite med taket. Men nästa gång jag lägger upp så kommer taklattorna och fönstrena va på plats och isolering ;) Men så här ser det ut nu...
  
  
Så här ser det ut ;) Och så sötnosen Molly <3

Sen har ju Filippa fått ett par nya skor som hon är jätteglad över,
så fort hon träffar nån, titta, dom är snygga ;)

Sen en busig liten Filippa på morgonkvisten ;)
 Det är Helene K som har lärt henne busa loss me hoven ;)

´

Nu ska jag upp till jobbet och köpa kräftburar till Henka och hans polare ;)
Dom ska ut inatt å fiska ;) Sen hämta mamma på jobbet och hem till mormor en sväng
och sen in i en kall och skön biosalong.kul.
Vi hörs! Kram A


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det tycker jag! Då kanske du kan ta me dig Filippa också, så man får se sötnöten! Just nu är det typ jobb som gäller mesta delen av tiden. Så någon dag i början av septermber kanske..?

Jag jobbar på djurparken och på vildmarkshotellet nu. Sen i september och i vinter troligen helger. Om jag inte får nåt annat jobb. Har sökt som en idiot i mer än ett år nu. Vart jobbar du?

Vi bor på hörngatan. Ovanför video west. Så det är najs att bo så pass centralt :)

Gud så kul att få välja massa sånt till ett eget hus! Ser ut att kunna bli hur snyggt som helst. Gillade badrummet du hade kollat på.



Kram!

2009-08-21 @ 16:32:02
URL: http://linaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0