Härlig dag med dom bästa

Idag va vi först på banken och lämna fakturor och jag fixa min dosa.
Sen åkte vi ut till huset och titta lite. På onsdag kommer takstolarna och på måndag kommer takpannorna.
När vi varit ute i Svärtinge skjutsade jag hem Henka och sen åkte till Maxi för att avnjuta en god lunch med syster min.
Och det blev såklart lite shopping. Nya svarta leggings ett vitt långt linne med trycket "Girls just wanna have fun" på ;)
och en tunika/klänning för 29:- vilka klipp ;) Men shoppingrundan blev kort för sandra va tvungen att åka hem å mjölka ;) hihi ;) Det va bra så barnen fick bada lite, tack för en trevlig dag....
Klockan halv fem åkte jag till ektorp å höll Helene i handen när hon skulle klippa sig vilket hon inte har gjort hos frissören på 15år ;) Men gud så snygg det blev, en riktig böna ;)
Nu får du hålla i henne Fredrik ;)
Sola hann vi med också innan jag åkte å hämta Henka i Smedby, han hade kollat på Smedby-Linköping och dom torska med 0-1

  


  



Nu ska jag se klart Beck- jaa Sandra det är väll 4 gången jag ser denna film ;) hihi
God natt

Ps. Imorgon har jag inget för mig,är inte van å va ledig i två dagar i rad.
Så är det nån som heller inte har nått att göra så RING ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0