Shopping Å Skärblacka

Va på en shoppingrunda igår i min ensamhet innan jag åkte till jobbet, började kl 12. Skulle ha ett par vita tygskor men hittade inga, fanns ju bara båtar 39-40, inte bra. Men det blev ett par röda å svarta istället. Och så köpte jag lite smink bla en mascara för håll i er 169:- men jag va tvungen att ha den. Den är jätte bra, fick en likadan av mamma i julklapp så  jag va illa tvungen. Sen fick Filippa en kjol å ett linne, jätte fint



Sen kom Emma och Helene upp till jobbet för att fixa några flyttkartonger.'
Emma hade med sig deras nyinköpta lilla hund, såå himla söt den va då lilla Bessy ;)
Jag ska åka och ta massa kort på den så ni får se, hur söt som helst. Fråga mig inte va det är för hund, en blandras hursom.

I söndags åkte vi ut till Blacka för att hälsa på Sandra och Maximillian.
Vi åt korv med bröd och hoppade studsmatta. Det va mysigt tills det började ösregna.....
   
   
 Leker tafatt, inte tafatt utan tafatt ;)) haha

Nu ska jag åka till jobbet för en arbetsdag mellan 10.30-18
Ha det så bra.....

Kommentarer
Postat av: amyy

sv; oj, tack så mycket. glad jag blir :D

2009-04-30 @ 08:50:41
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: Helene K

Tack <3 =)

2009-05-07 @ 07:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0