Shit vilken jobbig dag....

....10 timmars pass, det är jävligt jobbig speciellt när det är annonsblad som går ut.
Det va verkligen fullrulle + att L  hade gjort ett välgidt jobbigt schema idag, fick ingen rast på kvällen. Men det va tur att E satt åt mig i en kvart så jag fick äta mitt äpple. Det tär på en att sitta i kassan 2-3 timmar isträck. Axlarna tar väldigt mycket stryk. Inte alls som F säger, "Det är ju semester att sitta i kassan, skönt för er, ska börja sitta i kassan jag me å ta igen mig" När man hör sånt känner man verkligen att vissa inte tycker man gör ett skit. Det är tacken....

Idag lämnade vi Filippa på dagsi kl 9, å eftersom jag jobba sent, henka tränade å Carina sluta 9 så fick jag ringa min älskade moster som självklart ställde upp att ha Filippa på eftermiddan. Helene å Pelle hämtade henne kl 3 på dagis för vidare biltur ut till skärblacka där en god middag väntade hos Pelles mamma. Spagettih å köttfärsås blev det.
Filippa lekte med hennes lilla hund en golvmopp,;) kan inte stava till vad det är för ras, men söt är den ;) Och en pippifågel hade hon också....
Tusen tack för att ni rädda min dag <3
 

Kom hem kl 8 då jag ställde mig och gjorde tacos, gott va, jätte hungrig. Blev sen middag men så blir det ibland.
Bra med matlåda, slipper man köpa skitmat från macken.
Imorgon jobbar jag 9.30-17 så det blir skönt ;) Hem och städa bilen, det va jävligt skitigt där Filippas stol suttit ;)
Massa pengar hitta jag me ;)

God natt allesammans.
Å Tack och kram igen till Helene å Pelle.....

Kommentarer
Postat av: Helene å Pelle

Klart jag ställer upp att ha henne det vet du....å att hon vart så glad när jag hämta henne på dagis var ju askul....



hon är bara så gooo lilla trollet.....



puss å kram

2009-04-02 @ 22:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0