Shit va min stegräknare tickar ;)

Vi är med i en tävling på jobbet, vi ska ha stegräknare på oss fram till middsommar och det laget som gått mest vinner en resa till Prag. Jag är med i Hurtbullarna ;) vilket namn jag vet, det är inte jag som valt det. Mitt lag består av Jag, Tina, Lasse; Oscar, Anita å Fike, hoppas jag inte glömt nån nu ;) men det tror jag inte.
Det är jätte kul, alla går runt och jämför sina stegräknare, jag hade gått mest imorse tills Oscar kom och flashade med sig. Vilken skrytmåns, tur att han är in mitt lag ;)

Igår va Filippa och jag med mamma och mormor. Vi åt lunch, spelade kort och gick på stan.
Vi spelade Jim Rummy ett roligt spel som jag alltid brukar förlora, men igår vann jag, knäckte totalt ;)
 Jag fick bara 395 poäng mamma 680 och mormor hela 1045. Sägas bör väll att man ska ha så lite poäng som möjligt .....

På stan åt vi på "Chicken" jätte gott, sen gick vi till garnaffären, mormor köpte garn som hon ska sticka en röd filt till Molly.
Utanför garnaffären va det jätte fina träd som hade blommat ut redan, stora rosa blommor, såå vackert ;))
     Vilken mästerfotograf man är ;))

Imorgon är det jobba som gäller, börjar redan halv 9 med personalmöte och sen till banken kl 10 för att skriva kontrakt på tomt osv. Sen tillbaka till jobbet  för jobb ända till klockan halv 8 då jag hoppas henka kommer å hämtar mig för vidare biltur hem till Carina och Staffan där min lilla prinsessa kommer att vara, hon ska hämta henne på dagis, Tack för att ni alltid ställer upp å är så snälla.

Nu ska jag lägga mig i soffan och se efterlyst....
God Natt
 


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Grattis till tomten och hälsa lilla prisessan.

2009-04-22 @ 21:55:22
Postat av: thess

Hej gumman, tack för grattis:-)

Grattis själva får man säga, va kul att ni köpt tomt & ska bygga hus:-) så himla härligt. Vad är det för hus ni ska bygga???

Kan tipsa om en sida med inredning om du inte redan har sett den förstås. Styleroom.se

En kanon sida där man kan sitta i timmar & glo :-P

Ha det så bra kramar Thess.

2009-04-23 @ 08:23:42
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0