Veckan som gått....

I lördags jobbade jag till 16 sen åkte släkten till linköping, min lilla kusin fyllde 5år, det är helt otroligt, han som bara vägde 670gram när han föddes är nu mellan golv å tak, en riktig vilde ;) Det var trevligt med god mat (varm smörgåstårta) och trevliga mäniskor. När vi satt där kläckte min mamma å moster ut den kloka idéen att åka hem till moster och ha det lite trevligt med en drink eller två ;) så jag hängde på och det blev en lyckad kväll, emma och totte var oxå där, vi sjöng singstar och drack goda drinkar på päron vodka och jägermaister, det va mums.
Det blev lite för mycket för mamma så hon däckade ganska tidigt ;)) 
hahahahahahaha..........................mamma kommer slakta mig nu ;))

Igår var jag och filippa hos anna och hälsade på,  
det va mysigt, vi åt god fruktsallad och snackade lite skit ;))
Det får vi snart göra om igen <3

Idag är det fotografering på dagis men tyvärr bara till en katalog, 
senare i vinter ska de ta kort igen så man får styckbilder som man kan ge till släkten ;) 
om det är någon som vill ha förstås ;)

Förra veckan hade vi inventering på jobbet 7.30-23.00 det var faktist ganska kul emot va det brukar vara,det gick mycket smidigare nu när vi har ett annat arbetsätt, så imorgon ska jag och magnus till katrinehom och inventera  där, magnus bror är varuhuschef där och de behövde lite hjälp, det är nyöppnat och inte alls lika stort som vårat.

Nae nu måste jag laga mat,är jätte hungrig, henka kommer snart, han har varit och spelat tennis....det blir fläskfilé, klyftpotatis, en god sås och sallad, mums ;))

Ps. Bilden på mamma är arrangerad ;)) hon var inte så värst full, torrisen ;)  vägrade sjunga i singstar micken




Kommentarer
Postat av: Moster Helene

hahahahahhaha

klockren den bilden!!!



men som sagt en jävla torris

när det gäller att sjunga.....



ha det gött,,så hoppas jag vi ses snart igen,,,



kram kram

2008-09-10 @ 17:49:02
Postat av: evelina

sover hon ? HAHAHAHA .

2008-09-15 @ 19:04:30
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Syster

Vilken jävla morsa man har!!!!! hahahaha

2008-09-15 @ 19:22:21
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0