Idag är det paartyy ;)

Lämnade filippa på dagis imorse, gud man ser hur kul hon tycker det är, hon stortrivs.
Skönt att bara va hemma och inte behöva tänka på nått, ligga och följa alla serier på tvn ;) "våra bästa år" I like.
Fast slöa så mycket ska jag nog inte göra, måste passa på och städa lite idag me, laga lite god mat oxå, har inte riktigt bestämt mig vad det blir, köttfärs ska det bli iallafall, antingen lasagne eller köttfärsås. Åt en så supergod köttfärsås hos min moster helene häromdagen, var bara såå god, men den kan jag inte återskapa, så det får nog bli lasagne och sallad.

Ja vet ni, henka och jag ska göra stan idag, det händer inte allt för ofta. Han behöver lite kläder, eller inte lite mycket. Typ ett par nya jeans, t-shirtar, tjockträjor, vinterjacka allt inför vintern, så älskling ta med dig stora plånboken ;)
Det ända jag ska köpa är ett par strumpbyxor till ikväll och kanske något fint halsband, skulle även vilja ha någon fin ögonskugga, brukar ju inte använda ögonskugga, men någongång är det ju fint, även på mig ;)

Efter stan blir det å hämta filippa på dagis och sen skynda hem och hoppa in i duschen. För ikväll är det personalfest på eurobowl, tre rätters med bowling, ska bli superkul. Men jag måste ju försvara min vinst sen förra året då jag dominerade totalt ;) haha, nja det kanske jag inte gjorde men jag vann iallafall, Affe kom väll typ 5 pinnar bakom, så han är mitt största hot. Så håll tummarna för mig ikväll nu ;)

Dagens outfit blir min svarta tröjkläning som är inköpt från Gina Tricot med svarta strumpbyxor och svarta stövlar.
Ska vara uppe på jobbet vid kl 18 och hålla Tina och Helene sällskap iväntan på att de som låser ska bli klara, tror middagen serveras vid kl 8. Åh jag längtar redan till oxfilén, mums ;)
Jag lovar att lägga in kort från ikväll, det vill ni inte missa, både Lasse och Eva kommer ju vara där, de två som alltid blir fullast ;)  haha

Nae nu ska jag börja med maten, blir lasagne och sallad, då blir henka glad!!

Pease and love

Ps. Idag är det bara 12 dagar kvar tills vi åker till Tunisien ;) LÄNGTAR!!

Kommentarer
Postat av: evelina

svar: viist ser det gott ut :D!

det är klart att jag skulle kunna bjuda dig på mat nått gång , haha :D

2008-10-17 @ 15:30:37
Postat av: Sandra

Ha så kul ikväll! haha Du o pensionärerna! ;)

2008-10-17 @ 17:09:56
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0