En skön seger

Efter skadan i mitt knä för 2 ½ vecka sen va det match igår. Allt känndes bra i knät och jag satsade på att starta matchen och bara hoppas på att knät håller, och det höll. Det va såå himla kul å spela i går, inte bara för att knät höll utan att vi vann med hela 10-1 ;)) vi spelade jätte bra, så nu längtar jag bara till nästa match, som råkar infalla sig på min födelsedag 9/11 som alla vet, haha.
Så nu ska jag ta en välförtjänt semester till Tunisien, ska bli så skönt att bara komma bort till värmen, sola och bada å ha det skönt. Åker på onsdag kl 17.45 från Norrköping, det är en upplevelse för sig, har aldrig åkt här i från, ska bli kul. Det stora problemet är hur vi ska komma till flygplatsen, vi vill inte ta bilden och låta den står där en hel vecka, så det får bli bussen, krongligt men så får det bli!!

På tal om nått helt annat så ska Filippa få en kusin och jag ska bli moster igen ;) är sååå glad. Grattis på er, hoppas det blir en liten Molly. Måste ditt illamående gå över snart, jag tänker på dig <3

När vi kommer hem nästa vecka är det party som gäller, hoppas jag ;) Fyller som sagt år nästa söndag så jag hoppas Anna å Diana vill vara med å fira min födelsedag, men det tror jag ;) Det va länge sen vi släppte loss, jag har fått en perfekt party skiva av min kusin, han va snäll och ladda ner och drännde Absolute 80´s till mig 63 låtar med bara massa party låtar ;) så brudar nu är det party ;)

Nu ska jag in och göra i ordning mig lite, vi ska till returpunkten sen och slänga passa skräp.
Till mamma och hämta våran resväska, hämta filippa på dagis och åka till helene å hälsa på!
Så ha det super bra här hemma i kylan, ska tänka på er ;)
Hörs om en vecka

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kom hit med gubben din så ska du få se på party ;-)



Ha det så kul på resan. Synd att vi inte sågs när vi var i norrköping sist.



Kram Jennie

2008-10-27 @ 17:03:43
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: ah just det , det har jag glömmt .

mamma har redan sätt bilderna :D

2008-10-29 @ 15:14:16
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hoppas att ni har haft det skönt

2008-10-30 @ 17:37:31
URL: http://litencajsa.blogg.se/
Postat av: Moster Helene

Hej på er!!Välkomna hem å hoppas ni haft det mysigt!Hoppas ni tycker det är oki hemma :)när ni kommer hem...............



kram Helene

2008-11-04 @ 16:55:57
Postat av: evelina

sv : hej :D:D , uggs är tjocka skor eller vad man ska säga skit sköna :) jag beställde från ellos den här gången . okej då vet jag :D

ja vi ses snart , puss <333

2008-11-09 @ 19:16:49
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0