Stan med Anna

Fick ett sms från anna igår eftermidda, hon fråga om jag ville göra stan ;)
Självklart ville jag det, alltid lika kul att träffa henne. Vi shoppade lite, jag köpte julklapp till min älskade syster å svåger ;) ni kommer bli såå glada ;) Sen köpte jag strumpbyxor till lördag å ny mascara.
Sen va vi ju självklart på systemet å köpte en flaska av nån lila likör, såg jättegod ut, smakade svartavinbär, passaionsfrukt å lime, mums, hoppas det blir gott ;)

Idag är det jobb 9.30-18. Känns sådär, har lite annat att göra inför imorn, men får fixa det ikväll istället. Efter jobbet måste jag gå till hemköp å handla allt, har en låång lista med massa mums ;)
Maten till ikväll har henka bestämt, gissa vad, plankstek ;) gott men lite pilligt att göra, men va gör man inte för sin älskade ;) så det ska bli gott...

Nu ska jag gå in och göra den sista piffen innan vi ska åka ;)
ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det så kul ikväll, men ta det lugnt med drickat tänk på att du ska jobba imorn.. Kram Mamma

2008-11-29 @ 18:40:12
Postat av: Diana

Hade superkul igår. Tack för en lyckad kväll!. Det gjorde du bra!! Puss och Kram

2008-11-30 @ 15:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0