Resultat av shoppingrundan

Va ju på stan med min älskade gravida syster ;) va trevligt, det första hon sa, -jag är hungrig, okej sa jag vart vill du äta då?(Dum fråga) gissa vad hon svara, MCDONALDS såklart, och som alla vet ska man inte säga emot en gravid kvinna ;) så Mc donalds blev det, vi tog en varsin lilla meny, syrra bjöd, vi säger att det är en försenad födelsedagspresent ;) okej tack! Vi åt och det va gott, när jag nästan va klar med mina pommes, va sandra klar med allt, -öh vad kostar en mellan pomme? jag vet inte typ 15:- - okej kan du gå och köpa en? självklart ;) så det stämmer gravida kvinnor äter mer ;) haha hon är så rolig syster min ;)
Lite shopping blev det innan personalmötet, som va mindre roligt, fick information om våra nya kreditkort vi ska börja med på torsdag. Som idioter i kassan ska vi sitta och fråga varje kund "har du öb-kort?, Vill du ha öb-kort?, vill du ha 10%? skaffa öbkort.......blääää!

Idag började jag 12.00 skönt. Efter vi lämnat Filippa på dagis åkte jag å sola,skönt.
Och för att fördriva tiden lite gick jag en sväng på stan, idag igen, hittade lite mer till filippa men inget till mig :(
Så det här kom jag hem med.....Filippa älskade "Hello Kitty" tröjan, den är som en tunika som man kan ha strumpyxor under, så söt.



Innan Filippa somnade tog ja kort på hennes nya kläder, och då ville ju såklart  hon oxå ta kort. Så det fick hon, å här är resultatet ;) ni får skratta ;)
 

Tyvärr rinde de inte från Babyland idag,sa faktist tisdag, så imorn måste de ringa. Det tar väll inte mer än tre dagar å skicka från Uppsala.
Nu ska jag titta klart på filmen, Get shorty på 6:an, ganska bra faktist, så god natt!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack själv! Blev ju inte så dyrt som jag trodde! Har aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv!!!! Som du kommer märka är jag hemma o vabbar idag, Maximillians feber vill inte riktigt gå över... =(



Måste köpa fritös....16:- = rena rånet! hahaha



Kram kram

2008-11-19 @ 10:25:17
Postat av: Anneli

Konstigt det där med att man bara hittar till barnen. Jag har också varit och shoppat många gånger med tanke att jag behöver lite nytt. Men när man kommer hem så finns det inget till en själv utan massor till barnen Visst är det konstigt

2008-11-20 @ 06:34:04
URL: http://litencajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0