Lite roliga bilder från gårdagens tjejkväll ;)

image7

Anna laddar upp inför kvällen med båden chips och masssor av gott godis ;) mums


image8

Anna blandar två orgasmdrinkar, de va suuper goda, de gjorde du bra ;)

image9

Anna poserar som vanligt och blir bara såå bra på bild, hetast!

image10

Anna eller....jo det är det ;) och så jag såklart ;) haha va roligt vi hade!

image12

Jag ;)

image13

Shit anna så brun och fräch hon är då, jag ser ut som en blek ryss, anna vart hade du köpt sprayen ? ;) haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kompis loo tack för kanongott fika:) Men du nu har jag komnenterat..haha glöm inte det! Hat toppen babe så ses vi!Pussen

2008-03-06 @ 19:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0