Kalas

God förmiddag, idag är det svärmor som gäller, hon fyller nämlaigen år idag, och som alla vet ska man inte tala om en dams ålder men jag kan säga att hon är född 55, så ni får räkna själva hihi....
Så nu ska vi iväg och köpa paket som man självklart ska ha med sig, kan ju tyvärr inte säga vad vi ska köpa eftersom hon kanske läser detta innan hon öppnat paketet ;) men uppdaterar er ikväll...
Vi ska vara där kl 14 och hon skulle bjuda på kycklingsallad ( henka har bestämt det ) staffan och jag ville ha tårta men så blev det inte ;)

Ja just det va på stan häromdagen och gjorde lite impulsköp, filippa fick ett  par nya svarta stuprörsjeans, två tuffa t-shirtar och en hoodtröja, jätte fina....
image14



Filippa badade i morse, vilket hon älskar såå här mycket....

image15

image16



Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga kläder! Köpte du i din storlek oxå? haha Vet jag att du gjorde!
Kommer upp på jobbet imorgon, ska handla lite! Hälsa! Kram

2008-03-14 @ 18:05:20
Postat av: Anonym

Tack för presenten, den var jättefin.
Jag har planterat blommerna.
Det blev fint.
Nu är det bara att vänta in våren.
Kram Carina.

2008-03-14 @ 18:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0