Impulsköp idag igen ;)

Fick ju barnbidrag idag då måste ju min lilla prinsessa få lite nya vår/sommarkläder, så jag gick en sväng på stan efter jobbet , gick in på kahppal och såg direkt va jag ville köpa.
Det blev ett par stentvättade stuprörsjeans, jätte snygga, en t-shirt, linne/tunika och en skjorta, hon va så söt i kläderna, värsta bruden ;)

image24

Här har ni min lilla kicka....

image25



Måste bara visa en helt anna sak, hur huslig min kära syster är ;))

image26

......om jag en vore hälfrten så duktig som du skulle jag va glad ;))


Ska söva filippa nu, sov sent idag så hon är fortfarande ganska pigg, men nu måste hon sova!

kram




Kommentarer
Postat av: Syster

Det va det barnbidraget! =) Kläderna va verkligen jättefina, hon passa i jeansen den lilla gobiten!

När tog du den där hemska bilden???!!! Visserligen hänger jag tvätt men HALLÅ! hahahaha

Få se om ni åker till badhuset utan oss idag då, vi får ta det en annan dag, en annan ledig dag!

Hörs sen! Kram

2008-03-21 @ 08:23:02
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0