Hemmakväll med "Andra chansen"

Ännu en dag på jobbet avklarad, idag va det väldigt mycket folk eller vad man kan kalla dom...så himla jobbiga en del kan vara, tjat tjat och åter tjat....men nu är jag äntligen hemma hos mina älsklingar som jag hoppas har saknat mig idag ;) för jag har saknat dom väldigt mycket...

Har precis gjort en lasagne som står inne i ugnen, klar om 10 min, ska bli jätte gott, är såå hungrig.
Köpte en melon på ICA när jag vänta på bussen som vi ska gotta på sen till Melodifestivalen, mums.
Filippa hoppas på att det blir salta pinnar som hon älskar.

Vår kväll ser ut som följande: Nu ser henka på sista omgången i hockeyn, det blir en rysare...
Sen ska vi självklart se Susanna Kallur springa sitt finalrace, som jag tror hon vinner så klart, och sist men men inte minst ANDRA CHANSEN, som jag tror att Carola och Andreas + Ola går till finalen, men jag vill inte att carola går till final för jag är så himla trött på henne, hon har gjort sitt, förstår hon inte det, bara för att hon heter carola tror hon att hon ska vinna allt jämt, hennes tid är förbi, 25år med carola räcker!!! Går dom till final så hejar jag på dom för Andreas skull, för han är ju bra men bara synd att han ska drass med carola, phu...
Lycka till alla må de bästa gå till final, så det inte blir låtar i höjd med crister sjögren :/

Imorgon ska filippa och jag åka till mitt älskade syskonbarn, Maximillian ska bli riktigt kul, mamma är också där, hon ska nämligen va barnvakt åt maxen när syrran jobbar och mange ska spela match, lycka till, båda två <3
Henka ska vara tränare för B-laget, nått han tjatat om hela veckan, stå och skrika på linjen är hans grej haha, ordinarie tränarna skulle iväg på nått....

Fasaen såg  på textteve nu, "skadad kallur startar inte", synd...


Nae nu tror jag maten är klar inne i ugnen, måste ju göra en god sallad till också ;)

ha en bra kväll
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0