Heldag med polarna ;)

Filippa vaknade kl 07.55, då gick vi upp å kollade på bollibompa.
Straxt där efter får jag ett sms från anna som frågar, citat " ska du med på stan och shoppa upp lönen" haha och det kunde jag ju inte motstå ;) så jag hoppa in i duschen och gjorde i ordning mig å filippa, vi åkte med henka till anna (han skulle till frigge å spela poker)
Väl hemkommen till anna såg vi "våra bästa år" och snacka lite skit, anna gjorde sig vackrare och så var det äntligen nedgång mot stan....
Filippa somnade vid halv 12 och sov jätte länge vaknade inte förän kl 14, det va skönt så vi kunde gå och prova kläder utan att behöva tänka på att hon ska kravla sig ur vagnen.... jag hittade en snygg svart tröja med "ståkrage" ;) , en scarf och håll i er, en SKINNJACKA ;) som jag har velat ha i flera år, men har varit för snål för att köpa en men nu blev det äntligen av, var faktist ett hyfsat pris på den, 799:- på Pepper.
Anna köpte en hel del hon oxå, vilket hon kunde unna sig med den lönen hon fick ;) haha
Dagens lunch blev en sallad på pause, mums!
Efter en heldag med anna så var det dags att byta ut henne mot Sara, anna skulle till frissan och färga och klippa sig, hon blev jätte snygg, hur vet jag det, jo hon kom hem till mig i gårkväll och mös lite;)
Nu till sara, träffade henne vid kvart i 3, då va det bara att gå ytterligare några timmar på stan, det gick mot förmodan jätte bra med filippa, hon satt still i vagnen hela tiden, det var ju dock med lite mutor, russin å riskaka ;)
Sara hitta oxå massa fina kläder, med lite värk i fötterna går vi och sätter oss på ett fik och vilar fötterna lite, sara tog en kaffelatte med en chokladkaka medans jag tog en jordgubbssmooti, jätte god, tyckte filippa, hon drack upp nästan hela ;)
Efter en heldag på stan gick vi ner till resecentrum å tog bussen hem, gick 17.30....skönt att vara hemma!!
Anna kom vid 18 och åkte hem vid 20, då däcka filippa direkt.
Vid 21-tiden ringer syrran min och säger att hon mår jätte dåligt, har kräkts flera gånger, stackars dig. Så jag ska jobba åt henne idag, ska bli kul, det va några dar sen jag jobba. Filippa ska vara med farmor idag, hon sken upp som en sol när jag sa att hon skulle vara med henne idag ;)
Nae gott folk nu har jag skrivit massa strunt och klockan har tickat iväg, måste hoppa in i duchen å göra i ordning mig lite, bussen går 07.55 från sörping....
Ha en bra dag, för det ska jag ha!!
Å krya på dig syrran!!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0