Fullspäckad dag

Var på väg in i duschen, men ville uppdatera mig lite....
Igår hade vi en jätte rolig dag i skärblacka, Filippa och Maximillian lekte hela dagen tills maximillian tröttna och ville se på Byggaer Bob så så blev det.
Sandra och magnus kom hem vid 6 tiden, matchen gick bra sa han det blev 3-3, han var säkert lika bra som alltid.
Mamma åkte med magnus hem men jag tod bussen, var inne ganska tidigt i stan så fick vänta en halvtimme på min buss hem till kummelby, men under tiden gick jag in till konsum nae så heter det inte längre, coop extra mena jag, jaja strunt samma, blev ju så sugen på godis ( har inte ätit något på hela veckan så det tyckte jag att ja var värd) + lite kattmat till tusse. på vägen ut från affären hör jag någon komma springande bakom mig blev livrädd men det va bara emma ( min kusin) som skrämde mig, hon skulle också in och handla godis.....
När jag väl kom hem efter en lång dag, va det Wallander Mastermaind som gällde, fast jag somnade när nyheterna var så jag missade slutet, men det gjorde inget har ju sätt den flera gånger.

Idag ska jag övningsköra, så jag får mitt körkort någon gång ;)
Ska bara få upp henka ur sängen först och det kan ta tid haha
men väl uppe och ute på vägen så brukar vi åka in infarten efter våran och köra runt där till tingstad, tåby och runt där, är jätte kul, skulle så gärna köra i trafiken men det är jag lite rädd för än, men det kommer....

Jag just det idag ska jag ju till min moster Helene och hälsa på, ska bli jätte kul, Filippa tycker mycket om henne.
Emma skulle också vara där, hon slutar skolan 14 idag så jag åker dit då någon gång, tänkte ta antingen ta halv ett bussen eller två bussen jag får se, skulle behöva ett par jeans, hittar ju aldrig några, men om jag åker när filippa sover har jag ju tid att pröva i fred och då kanske jag hittar ett par jag gillar...

Nu ska vi äta frukost, är jätte hungrig.
ha en bra dag
Kram

Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Tack för besöket,alltid kul när ni kommer,å den lilla flippa är ju så goooo....massa pussar från Moster....

2008-03-11 @ 10:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0