En trevlig dag

Det var riktig roligt hos Carina idag, god mat va det också, och vet ni, vi fick tårta, GOTT ;)
Hon blev jätte glad för paketet, det var två grodor som satt på en bänk, fin va den, kommer passa jätte bra ute i deras trädgård.
Efter god mat och fika fick carina den kloka ideén att vi skulle åka bort till Lundby och köpa blommor, vilket vi gjorde, det blev 10 penseer och en påsklilja, passar bra  till påsk, som jag faktist planterade förut, blev mycket fint.

image21

Så här fint blev det....

image22
....och så här...



image17

Det glada födelsedagsbarnet med sin man Staffan- som verkligen gilla tårtan ;)


image18

Filippa med kaka runt munnen ;) och så fick henka med mig där på ett litet hörn, inte riktigt mening ;)


Nu sitter jag här och filippa kollar på bolibompa, henka är på pokerturnering, hoppas du vinner älskling!!
Så jag och filippa är själva ikväll, ska söva gullplutten snart så man kan bunkra upp med lite popcorn och dricka till Lets Dance och Så ska det låta, blir och gläppa lite ;)

Imorgon är det jobba som gäller igen, kommer nog bli ganska stressigt eftersom vi bara är fyra i kassan :(
men hoppas det kommer gå bra. Henka ska också jobba, i jönssons spelbutik, för han har match, så eftersom carina och mamma jobbar så som en räddande ängel ska min moster ha henne från 12-16 när jag slutar, är såå tacksam och det kommer att gå jätte bra, kommer leka massor + att en ett par bullar kanske slinker ner ;)
Ni kommer få en toppen dag!

Ha en toppen kväll allesammans för det ska jag ha!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Carina och Staffan

Vad finnt du har gjort med blommerna.
Jennie har ringt Idas kalas blir den 5/4.
Det blir i nya huset. Kram på er alla.

2008-03-14 @ 20:59:00
Postat av: Carina och Staffan

Tack för den fina presenten.
Ni vet vad jag tycker om.
Jag vet precis var den skall stå.
Kram på er allihop.

2008-03-15 @ 21:23:49
Postat av: Moster Helene

Ja å det gick skitbra att ha lilla godingen...
Hon är ju bara för snäll den tösen..bara kör med vagnen fram å tebaka--- klart hon fick ju spela lite tv spel åxå å det tyckte hon var askul:)
så det gör jag gärna om igen,bara höra av er när det krisar-------
pussar å kramar moster Helene

2008-03-17 @ 09:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0