En rolig helg

Vaknade i lördags morse av att klockan ringde 07.50 då va det bara att gå upp, en jobbardag väntade 09.30-16.
Det blev en dag med mycket tjat av alla tafatta kunder som vanligt & med mycket kassasittande, men eftersom jag visste att jag skulle ha en kul kväll så gick dagen ganska fort ändå. Va ju nämligen hos anna igår på tjejkväll, haha men det va bara jag och anna, alla andra bangade. Men det va den roligaste kvällen på länge även fast det bara va jag och hon, vi skrattade såå mycket hela kvällen... Tog 23.05 bussen hem till kummelby, där jag så fort jag la huvudet på kudden däckade direkt, va jätte trött.

Ja just det va ju på stan i fredags och klippte luggen, jag blev nöjd.
Hittade ju tyvärr inga jeans som jag önskade, men köpte faktist två tröjor på Vero Moda, en svart och en korallfärgad cardigan.
Filippa fick nödvändiga men inte så roliga saker, det blev strumpor och bas tröjor.

Och då va det söndag igen då, veckorna går ju bara såå fort. Filippa vaknade 07.55 och vi gick upp och åt frukost, gott. Idag ser dagen ut som följer: När henka vaknat till liv ska vi åka och handla lite mat och så där + att jag vill ha nya krukor och lampskärmar, fick tips av anna igår att de hade snygga på Shape, hon hade köpt jätte fina saker där. När vi varit och handlat så är det hem och röja och diska som gäller, Sara Larsson, en tjejkompis från högstadiet kommer hit kl 16, och jag ska bjuda hemme på lite god mat, har tänkt mig antingen lasange eller tacos har inte bestämt mig riktigt.
Sara har varit i Syd- och centralamerika i 5 veckor på rundresa så har inte träffat henne på länge, det ska bli roligt och se lite bilder och höra om deras alla utflykter bland alla häftiga och konstiga djur de stött på.

Nae mina vänner nu ska jag gå och göra ordning mig så det blir nått gjort här idag ;)
ha en bra dag kram Angelica


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Ville tacka för idag, det var jättetrevligt! Vet inte vart tiden sprang iväg bara :) Tack för den goda tacosen också, det hade du gjort bra! Vi får höras o ses snart igen! Puss o Kram /Sara

2008-03-02 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0