Telia har skaffat sig lite vett

Shit vad glad jag blev när jag satt och zappa med kontrollen förut och 3.an kom på, ringde till henka direkt, hallå vi har fått 3:an, han bara ja jag såg att man kunde ha det nu så jag ringde och beställde och det blev billigare än inna fast vi fick mer kanaler, åhh vad glad jag blev. Nu kan jag ju se våra bästa år ;)) yeah såg även lyxfällan förut,vilka puckon säger jag bara....och extreme home makeover var så himla rörande, satt här och grät, filippa kramade mig som lite tröst, trodde hon hade gjort nått, så söt.
Så nu har vi 3:an 6:an ztv cartoon, disney chanel och lite andra kanaler, såå nice.

Midsommar är spikad nu också, va lite orolig att vi skulle få sitta hemma själva i regnet, men henkas syrra ringde häromdagen och snacka lite skit, och frågade om vi ville fira med dom och självklart ville jag det när hon berättade att de köpt playstation 3 och SINGSTAR, shit va kul, jag nappa direkt, får se om de kommer hit eller om vi åker till dom. Men nu är iallafall midsommar räddad, sjunga singstar med jennie å en drink i handen kan inte bli bättre ;)) haha

ojoj nu kom henka hem med käk, kebab, gott ;))
tjaaaarååå

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahaha vad söt du är ;-) Vi visste att vi hade trean förresten ända sedan 1 juni ;-)



Kram Jennie

2008-06-13 @ 09:14:03
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/
Postat av: evelina

vad gullig filippa var då :)

kul att ni har fått 3;an + jag kollar oxå på våra bästa år , super bra :D

puss&kram <3

2008-06-13 @ 10:57:09
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Bra jobbat syrran! Nu kan vi se typ varannat avsnitt för jag hinner inte se längre! hahaha

Ring när du kommer hem från jobbet sen!

Kram sis

2008-06-13 @ 17:47:51
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0