Midsommarfirande

Midsommar vart väldigt rolig, fredagen firade vi uppe hos carina med hela gänget, henkas mormor var där också, det är alltid kul. Vi åt god mat och hade det trevligt, på eftermiddagen åkte vi till smultronstället och åt glass, mums.

                                               

Lördagen var det planerat att jennie och dom skulle åka hem till stockholm, men de stannade en dag till å jag ringde min moster och frågade om vi fick låna singstar och snäll som hon är fick vi det, vi hade ju en liter bacardi men eftersom henka inte tycker om sprit och systemet va stängt så var vår sista utväg att ringa pappa å låna lite cider av honom, tack pappsen ;) och kvällen blev bara såå lyckad, nu kommer bilderna jag utlovade ;))

      

        

Filippa gillar att åka staffans å farmors båt.....

                                        


Nu ska filippa å jag sova, god natt!!

Ps.lycka till imorn syrran allt kommer gå bra....<3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejsan



Snygga bilder, synd bara att inte värdinnan var med på något av dom, att vi missade att fota dig alltså... ;-)



Kram Jennie

2008-06-29 @ 20:39:37
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0