Lekstugan äntligen klar-filippa överlycklig

Häromdan blev lekstugan uppe hos carina å staffan som de har renoverat, den blev jätte fin.
Filippa bara älskar att leka där inne...

   
   

Det har varit skönt att vara ledig idag när det är så fint väder.  Är hundvakt åt sally igår och idag, mamma är utomlands men mmer hem idag, ska åka och lämna henne om ett par timmar.
Resten av veckan är det jobb, torsdag, fredag och lördag, på lördag är det match, sylvia-gröndal, måste bara vinna.
Sen på söndag är jag ledig, då ska filippa och jag kanske åka till diana,hoppas det blir så, tänkte ringa anna och fråga om hon vill följa med, måste hon göra, va ett tag sen vi sågs nu...
Nu ska jag tvätta, kuul ;)
tjaaråå

Kommentarer
Postat av: Syster

Shit vad kul hon tycker att det är! Men den va verkligen JÄTTEFIN! Jag vill oxå ha en sån MYSIG!

2008-07-02 @ 21:19:34
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: evelina

gulligt :D

2008-07-03 @ 11:49:22
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0