Vilket rolig kväll

Jag har inte haft så roligt på jätte länge. Tack brudar för att ni gjorde min "födelsedag" till den bästa.
Vi bestämde i början av veckan att dom skulle komma kl 18, eftersom jag jobbade till 16 och om jag skulle ta bussen skulle jag inte varit hemma förän 17.30, så jag bad henka komma hämta mig så jag skulle hinna fixa allt.
På vägen hem ringer anna och säger att Diana hämtar henne vid 18.30, redan då skjutit fram en halvtimma ;)
Så jag va klar med allting vid typ 18.10 isamma veva som henka åkte till sina kompisar. Tänkte 20 minuter kan jag vänta det är lungt, kan ju tjuvstarta lite på bålen ;) god. Anna messar å skriver Diana kommer 18.50 så vi är hos dig kl 19.00.
Å jag började bli mer och mer utråkad av mig själv så jag sätter i min 80-tals skiva och dansar lite för mig själv.
Klockan 19.05 kommer brudarna instormande vackra som aldrig förr....Det va värt väntan ;)
Jag fick en jättefin blomma av anna, en lite försenad present.
Diana hade med sig playstation me SINGSTAR-ILOVE
Jag å Dianan mjukstartade lite, anna skulle dricka innan hon skulle sjunga, men det gick inte många låtar innan hon tog tag i micken å sa "jag vill sjunga fyra bugg å en coca cola ;) det va så himla kul. Vi sjöng å sjöng som galningar, grannarna måste trott vi va från vettet.
Det måste vi göra om snart......
Vid 23.30 ringer vi taxi, lite sluddrande ber jag om en taxi till frugärdesvägen 5, försök säga det själva efter en himla massa bål ;) det skulle ta 10-15minuter efter 20 ringer vi igen och hon sa att den skulle stå utanför och när vi gick ut stod den där ;)  vi sjöng oss hela vägen fram...Framme fick vi stå i kö typ 20min och det regnade, inte kul, men jag hade ju min sjal som anna använde som paraply ;) Väl inne tar de hela 143:- det tar till och med 3 kronor i avgift, helt jävla sjukt.
Men vi hade det så himla kul, dansa gärnet, vi träffade Annas kompisar Andrea, Sara å Madde.
Diana åkte vid 02.00, Micke kom å hämta henne, snällt. Jag,Henka ,Frigge å hans tjej gick till MAX vid halv 3. Kom hem vid 03.10, somnade som en stock, vaknade vid kl 08.00 då Tusse ville in, la mig på soffan i 45 minuter till innan klockan ringde, då det va bara gå in i duchen och fixa till sig lite. Tog bussen 09.30 till jobbet, mådde hyffsat bra....
Men vilken rolig kväll det va!!

 Min fina blomma <3  Kvällens mumsigheter ;)
Med de där ögonfransarna får man vem som helst på fall, såå snygg
     Sexi babes
Tack igen tjejer, lova att vi gör om det snart <3




Fredagens plankstek, den blev supergod!!


Kommentarer
Postat av: Caesar

Åh, tack själv vännen! Sådär kul har jag inte haft på länge:Dhaha vilken sång o vilken dans!! Juldagen nästa kanske??Puss o kam Anna

2008-12-01 @ 18:56:51
Postat av: Diana

Kan inte säga annat en att jag håller med tjejen som skrivit här över ;) Jätte jätte kul!!!!! Gör vi snart igen!!! Puss Puss Diana

2008-12-04 @ 18:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0