Filippa 2 år

Idag är det Filippas 2-årsdag ;)
Vi vaknade av att klockan ringde kl 08.00 och då fick hon paket på sängen tofflor, trosor och lite kläder.
Sen satt hon o hallen och vänta på att Maximillian, Sandra å Magnus skulle komma.
Jag är nämligen barnvakt åt lillkisen nu på morgonkvisten medans dom storhandlar.
Dom skulle komma vid 8- halv 9 ;) men några minuter över halv messar sandra å säger att de blir sena. Så då passa filippa å jag på att äta frukost. Sen vid kl 9 knackar det på dörren. Filippa böev jätte glad, hon fick ju så klart paket. En jätte fin brio-tågbana. Som dom just nu leker med samtidigt som dom kollar på byggare bob å äter clementiner ;)
 
 
Flytt på dig vi kollar på Bob ;) vilka Byggare Bob nördar ;)

Nu ska jag gå och göra i ordning mig, börjar jobba kl 11.
Sandra å magnus kommer väll om en halvtimma typ, så jag får åka med dom in till jobbet sen.
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Syster

TACK TACK för att du tog hand om honom! Efter att ha sett hur det såg ut när vi hämta honom så är jag lite tveksam på att va barnvakt åt Filippa! Hahahahaha Du hade lite att städa sen! =)



Kram

2008-12-22 @ 18:18:53
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0