Vilket pissväder...

.....men jag jobbar ju så det gör inte så mycket, men jag tänker faktist på dom som har semester.
Jag blev genomsur när jag gick från bussen upp till carina och staffan för att hämta filippa, snälla som dom är fick vi skjuts ner, för dom skulle åka och handla så vi passade på att lifta ner...
Efter en dag i ur och skur tog jag och filippa ett varmt bad/dusch, skönt!

     

Glömde ju lägga in bilderna från häromdagen då filippa bara skulle bada i poolen så det va bara hoppa i ;))

     Filippa spanar in staffan,och tänker,hoppa i då din badkruka ;) hihi

Nu ska jag göra lite mat till imorn, blir korvstroganoff me ris, gott
Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Carina

Strongt gjort att gå till och från bussen i hällregnet.Du var ju totalt genomsur.

Kram Carina och Staffan.

2008-08-04 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0