Skänningemarken-here we come

Imorse bar det av till Skänningemarken med Henka, filippa, carina å staffan. Vi kom dit vid 11 halv 12.
Det va kul, hittade lite smått och gott, som 13 par strumpor för 100:-, 1kg saltgurka, bröd, blommor, frukt, ja just det, filippa fick en jätte fin dress, byxa och tröja i brunt å rosa av carina, den var verkligen jätte mysig.

När vi kom hem åkte filippa och jag in till stan för att träffa diana å isak, vi åt glass på halvars, det va gott, sen åkte vi till vasaparken och lekte lite, vilket barnen tyckte var kul....

       <3
  
  om ni undrar så är det diana och isak som åker, man ser bara dianas vackra hårsvall ;)) 

Nu ska vi se champions league.
Imorn är det jobb igen + hela helgen fre,lör å söndag. Lördag ska vi vara barnvakt åt maximillian, sandra och magnus ska på bröllop så efter jobbet åker jag direkt ut och tar över efter cristian och fia som har han på dan när jag jobbar. ska bli riktigt kul, vi ska nämligen sova där,leka rövare hela natten, haha skojja bara syrran ;))

god natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska köpa Cosmonova till Filippa på smultronstället. Halvars är ingenting. Hon lär aldrig mer tjata om glass då. Inte mamma heller tror jag.

2008-08-07 @ 20:06:21
URL: http://litencajsa.blogg.se/
Postat av: evelina

svar : jag vet inte riktigt vart hon köpt den , haha tror hon gjorde det på ullared förra året , haha .

du är ;D <3

2008-08-08 @ 12:27:14
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Diana

Ser inte ut att ha så stor koll på vad barnen gör ute igatan (hade jag inte heller) Nu har jag iallafall varit inne och kollat. Puss och Kram

2008-08-11 @ 17:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0