Vilket härligt väder

Oj så skönt det är ute idag, vilket väder.
Jag och Filippa va uppe hos svärmor å staffan förut och gav katterna lite mat och släppte ut dem i solen, Mary hoppade upp i trädet och sedan ner och la sig i gräset och njöt av solens strålar medans lillkissen ( har inte fått något namn än) stannade kvar inne, han tog några tuggor mat och sen gick han och la sig igen. Carina är nämligen i stockholm och är barnvakt åt Ida och Neo när Jennie å Dejan flyttar. Och Staffan jobbar på annan ort måndag å tisdag, så jag tar hand om kissarna.
På väg hem tog vi svängen förbi och hälsade på hästarna, filippa blev jätte glad, sen somnade hon som en stock, så nu ligger hon ute i vagnen och sover sött.
image27

Åh så skönt det ser ut, mys mys

Henka har börjat jobba på IF-skadeförsäkringar några dagar i veckan, så vi har det lite körigt med barnvakt nu innan vi får barnomsorg, men som tur är så har vi ju mamma, carina och min moster som ställt upp en hel del senaste tiden, så imorgon när både jag och henka jobbar ska hon vara hos helene mellan 9-14 (tiden henka jobbar) sen hämtar han henne där och länmar henne till carina kl 17 när han ska träna, jag jobbar till halv 8, segt.
Men hon bara älskar att vara hos helene och emma med katterna å jimmy såklart, men han är inte hemma så ofta, men väl hemma så springer filippa och knackar på hans dör hela tiden och när han öppnar springer hon iväg, ett riktigt busfrö, haha.

Helgen är redan fullspäckad , lördag jobbar jag 9.30-16, väl slutat är det bara ge gärnet hem och fixa mig lite för sen drar det iväg till Anna. Jag, Diana och Anna ska ha tjejkväll med Kinamat och lite gott att dricka, ska bli jätte kul...På söndag ska vi upp till Stockholm, nu är det inte Tumba som gäller utan Vallentuna, henkas syrra har nämligen köpt nytt hus, så vi ska inviga det med ett födelsedagskalas för Ida som fyllde 2 år den 29/3....Ska bli spännande och se hur slutresultatet blev...
Jag tänkte köpa lite kläder och så har jag hitta lite andra fina saker, men kan tyvärr inte avslöja det här, man vet ju aldrig om hon läser detta eller om mamma skvallrar ;) hihi
Det ska iallafall bli en roligt helg, längtar redan....
Ha det bra där ute....kram

Måste bara visa ett så gulligt kort på min nybadade lilla prinsessa

image28


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Ja hon är så rolig att vara barnvakt åt,busig!! ja det är bara förnamnet på lilla trollet:)MEN HON ÄR SÅ GOOO SÅ!!!!Så hon får komma när hon vill....bara ringa vet du.ska jag inte göra nåt så går det skitbra det vet du!!!
Ses imorrn kramar från mej!!!!!!!!

2008-04-01 @ 18:20:23
Postat av: Jennie

Hehehe jag skvallrar aldrig ;-)

Det ska bli kul att ses, vad säger ni om att fira valborg här uppe annars då?

Kram Jennie

2008-04-01 @ 22:05:56
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se
Postat av: Syrran

BÄSTA BILDEN!

2008-04-04 @ 16:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0