Helgen blev lyckad

Oj så roligt vi hade i lördags, jag kanske hade lite för roligt ;) hihi
Kinamaten var jätte god och annas bål ska vi inte prata om ,den var helt otroligt god, sen blev det ju lite annat smått och gott, diana hade med sig någon god likör och turkiskpeppar shot + några öl på det....Efterklok som jag är kom jag på att blanda är ingen hit, iallafall inte dagen efter, men kvällen blev bara roligare ;)
Så det blev verkligen en lyckad kväll, det får vi göra om snart igen brudar....

     
  



Då va det söndag och kalas stod på shemat, brorsan fyller 18år, det firade vi på pappas nya hotell i Sandviken (kolmården) det var mysigt, vi fick goda mackor och mockarutor, mums, det va jätte gott, speciellt om man är bakis ;)
Han blev jätte glad över alla presenter,för det mesta blev det pengar, för Philip och Emma+ hennes familj ska åka till thailand i jul...
Idag är det måndag och det blir bara lungt idag, ta igen mig lite, ska jobba onsdag, torsdag, fredag och lördag och på söndag är det stockholm som gäller...
**Ändrade planer igen, sandra jobbar för mig på lördag så vi kan åka till stockholm å fira Ida, för henkas match blev flyttad från till söndag.
Jag har köpt massor med fina paket, hoppas hon blir glad....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejsan

Vad blandar ni med bacardin? Har 2 liter bacardi hemma som vi köpte på båten, tror du det räcker till valborg? ;-)

2008-04-07 @ 13:04:20
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0