Filippa är sjuk

Hon har inte ätit någon mat sen i onsdags, dricker bara välling.
Var på vårdcentralen i fredags men där blev man ju inget klokare, han sa att hon hade en virus inflammation i munnen och vi skulle avvakta tills måndag, det skulle gå över av sig själv, men jag är skeptisk. Men nu har fått 5-6 röd prickar i ansiktet vilket vi tror är vattkoppar, tycker så jimla synd om henne, hon vill verkligen äta med får så hilma ont bara hon försöker stoppa in nått i munen. Hoppas verkligen att hon blir frisk snart.
Henka är inte imun mot vattkoppar, så han inbillar sig att det kliar över hela kroppen nu, bara han inte blir smittad..
Som tur är jobbar jag bara onsdag å lördag nästa vecka, så carina ska vabba på onsdag, så himla snällt av henne. tack .
Idag ska filippa å jag bara vara hemma, mamma kanske skulle komma förbi en stund.
Henka har seriepremiär kl 16 mot VSK (västerås) på bollis. Hoppas verkligen dom vinner, men dom har ju några skador i laget så det blir kanske svårt, vi får se, får följa matchen nervöst på textteven.
Nae nu ska jag sätta mig med filippa i soffan och se på BYGGARE BOB, ovanligt hihi....


Kommentarer
Postat av: Cavvetjejerna

Så söt hon är lilla Filippa! Hittade hit via Helen som visade mig bloggen om söta Filippa.
Hoppas hon blir frisk snart.
Hälsningar Fredriks mamma.

Kolla gärna på min blogg som handlar om mina två hundar Molly & Moa

2008-04-24 @ 17:29:44
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0