Filippa är äntligen frisk

Det är bara så skönt att se hennes riktiga jag igen.
Hon började äta i onsdags, en kaka å bulle smakade bra, igår åt hon macka,banan, bulle å lite korv å mackaroner.
Idag har hon ätit frukost och till middag tänkte jag grilla fläskfile, fyllda champinjoner, pomme, tzasiki å sallan, vilket jag hoppas att hon vill ha, det längtar iallafall jag till ;))

Ikväll blir det en lugn hemma kväll med bollibompa och  "så ska det låta", resten av helgen år det nämligen bara jag å filippa hemma, henka ska åka till Umeå med laget imorn kl 07.00, 10 timmars bilresa, matcen är inte förän söndag så de ska sova på hotell, kommer hem tidigt på måndag morgon.
Det stora problemet är på söndag när jag jobbar, 10.3-16, alla mina barnvakter är upptagna, så min älskade syster å svåger ska ha henne, sandra å magnus ska ut på lördag och maximillian ska sova hos eva å lasse, så de ska ju in och hämta honom på söndag morgon och då tar de med filippa ut till dom, men sen har magnus match kl 16, så då hämtar de upp mamma (som jobbat natt och egentligen behöver sova) vid kanske 1-halv 2 för sandra orkar inte med två busfrän på matchen ;)) så mamma får följa med. tycker ni det låter krångligt, så är det va det är oxå. Men sandra klara allt, det kommer gå som en dans... <3
Så tar jag bussen ut till dom när jag slutat å hämtar filippa.

Lite bilder på mitt nya hembiträde ;))

        Haha det är bara ringa om ni behöver hjälp ;))

Nae nu ska filippa och jag gå en promenad innan bolibompa börjar, kolla på hästarna.
Have a nice day

Kommentarer
Postat av: Syster

RIING RIING! Jag behöver hjälp! Såga att hon lärt sig att skura fläkten ovanför spisen, det behöver vi ABSOLUT hjälp med! =)

Klart vi ställer upp o har henne! Alltid!

Hörs ikväll, ringer lite senare!

Kram kram

2008-04-25 @ 17:59:50
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se
Postat av: Moster Helene

He he vilka tuffa bilder på en tuff brud:)
ja hon är så duktig denna lilla bruden.....
Kul att se att hon är i full gång igen...
Och tur att du fick barnvakt,nu när jag inte kunde..:(
Kram Helene

2008-04-28 @ 19:39:08
Postat av: Jennie

Jag skippar nog städhjälpen, har barn här som lyckas så fint ändå ;-) Vad skönt att hon är frisk lilla filippa. Ja imorgon ska vi grogga med pappa hahaha, NOT! När ska ni komma hit och festa lite då?

Kram Jennie

2008-04-29 @ 18:17:45
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se
Postat av: /evelina

så gulligt hon är :D
KRAM , EVELINA (Y)

2008-05-08 @ 20:04:37
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0