Ändrade planer

Skulle ju bara jobbat onsdag å lärdag den här veckan, men G ville ha semester så jag ska jobba på fredag oxå, kul med lite extra pengar.
Sen blev det inget stockholm i helgen, för carina tyckte det blev lite lätt inpå eftersom hon va där i måndags, det är ju trots allt en bit att åka + att jag ville fira min brors 18-årsdag på söndag, så vi planerar att åka till stockholm över valborg och 1:a maj istället.
Så jag tänkte åka ner en sväng på stan idag om det är någon som vill följa med, måste klippa luggen och köpa lite paket, både till Philip och så tånkte jag passa på och köper till Ida oxå så har jag det avklarat, ska ju jobba massor näsra vecka, ons, tors,fred och lördag....
Nu kurrar min mage, den är sugen på macka och te...
Ha det gött där ute

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men ni kommer väl nästa helg? Det är då vi ska ha kalas för Ida, sedan ska ni ju komma valborg också ;-)

2008-04-03 @ 20:33:17
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0